Sunday

jatuh bangun aku....

assalamualaikum...uihhhhh,,,,lamanye tak menjengah,menyapu,mengemop,mengelap, menyental n ngan sama waktu dengannye lah kan yang aku tak buat kt blog busuk aku ni...nothing special n interesting sgt kt blog aku ni kan?
a'ah memang pon..
macam2 bende, tragedi n masalah yg melanda sejak 6 bulan ni..
pahit manis suke duke hepy sedih sume ada...
tp aku still bertahan untuk stay kuat tabah n sabar kn diri aku nk hadapi sume yg terjadi lately ni..
sumenye terjadi ngan pantas..
it's all like a dreams ; nightmare (thetrueword)
now it's time utk aku bangkit semule nk teruskan hidup aku
lantaklah mende yg orang nk cakap or kata or judge aku
yg penting bg aku sekarang ni adalah kejayaan yg bakal menanti aku kt nun di depan sana
aku akan buktikan yg aku still mampu kuat tuk harungi segala ujian n dugaan dari Nya..
dia penentu segala yg terjadi selama ni.,,n aku sbg hambaNya terime ngan hati ikhlas n redha ngan setiap apa yang telah terjadi,sedang terjadi n bakal terjadi kelak...
semangat aku utk bangkit semule dr kecewa masa lalu tak pudar lagi but makin buat aku yakin ngan diri aku...thanks to my frens wani, mimi yg xpenah stop support aku n also si dia capital N n family aku sbb still time diri aku seadanye.. n tak lupe pd Dia yang Maha Berkuasa utk segala dugaan yg aku harungi selame harini...alhamdulillah ya Allah...
walaupon aku sakit mcm mane sekalipon ngn dugaan ni tp Kau masih bagi peluang utk aku tersenyum... :))



                             ..ganistiramisu..


0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget